برخورد پراید با تریلی در خواف ۲ کشته داشت + عکس اختتامیه پویش "نان و مهر" ویژه دانش آموزان مناطق محروم برگزار شد | توزیع ۶۰هزار صبحانه گرم در ۲۲۰ مدرسه خراسان رضوی خرید ملک ورثه‌ای چه دردسرهایی دارد؟ رییس کمیته امداد: ۳۰۰ هزار میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان داده می‌شود قتل اشتباهی در جنوب تهران (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) عبدالرسول پورعباس سرپرست سازمان ملی سنجش شد تغییر روند رسیدگی به معافیت پزشکی سربازان تصادف شدید خودرو پراید و میکسر در بزرگراه پیامبر اعظم(ص)+تصویر جزئیات برگزاری مجدد نوبت اول کنکور ویژه داوطلبان سیل‌زده (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی ورود ۱۴۵ هزار گردشگر سلامت به مشهد در سال ۱۴۰۳ مصرف کدام کنسروها ممنوع است؟ طرز تهیه کیک توت‌فرنگی با مارمالاد و کرم کاستارد + عکس کشف ۷۳ فقره سرقت ضبط و پخش خودرو در مشهد دستبرد ۸ میلیاردی به یک ساعت‌فروشی در مشهد ویدئو | فرود بدون چرخ یک هواپیمای باری در فرودگاه استانبول پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش‌های رگباری در مشهد چه مقدار آب برای سلامت کلیه‌ها لازم است؟ بهترین روش برای نو و تمیز نگه‌داشتن فرش‌ها علت چرخش مچ پا چیست؟ عوامل خطر «زوال عقل زودرس» را بشناسید
سرخط خبرها

آخرین وضعیت راه‌های خراسان رضوی (۱۱ اسفند ۱۴۰۲) | ۲ فوتی در محور‌های استان

  • کد خبر: ۲۱۴۷۸۹
  • ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۴
آخرین وضعیت راه‌های خراسان رضوی (۱۱ اسفند ۱۴۰۲) | ۲ فوتی در محور‌های استان
رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی از فوت ۲ نفر به علت تصادف و واژگونی خودرو در محور‌های خراسان رضوی طی امروز، ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ خبر داد.

سرهنگ حسین میش‌مست در گفتگو با شهرآرانیوز با اعلام این خبر گفت:: در ابتدای صبح امروز در مسیر یکی از روستا‌های شهرستان بردسکن طی برخورد یک دستگاه سواری پژو با موتورسیکلت، راکب موتور فوت کرد. همچنین در مسیر سبزوار به نیشابور واژگونی یک دستگاه وانت نیسان داشتیم که سرنشین این دستگاه نیز متاسفانه فوت کرد و راننده آن مجروح شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر هیچ مسیر مسدودی در استان نداریم، گفت: مسیر نیشابور به سمت ملک‌آباد شاهد ریزش برف همراه با کولاک هستیم. تردد در این مسیر نیز حتما باید با زنجیرچرخ انجام شود. همکاران‌مان در راهداری در حال شن و نمک‌پاشی در این مسیر هستند.

میش‌مست تصریح کرد:: مسیر جنوب خراسان رضوی از تربت حیدریه به سمت مشهد بارش برف و کولاک داریم. سطح اکثر معابر استان یخ‌زده و لغزده است و تردد فقط با زنجیرچرخ امکان پذیر است.

رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی عنوان کرد: تردد در برخی نقاط استان حتما باید با زنجیرچرخ انجام شود. رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی خاطرنشان کرد: مسیر‌های قوچان به سمت خوشاب و سرولایت، قوچان به درگز، درگز به کلات، کلات به مشهد و بالعکس، گردنه مزداوند در مسیر سرخس و مشهد به فریمان یخ‌زده و لغزنده هستند.

میش‌مست ادامه داد: به دلیل پایان تعطیلات مسافران نیز در حال بازگشت به مشهد هستند و در مبادی ورودی به مشهد ترافیک پرحجمی را شاهد هستیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->